MIN HELG PÅ MARSTRAND

Inlägget innehåller reklam och reklamlänkar

I fredags anlände ju jag och Vendela till Marstrand! Vi bilade ner på förmiddagen så vi skulle ha hela fredagen här. Vi checkade in på hotellet, Marstrands Havshotell, som vi bodde på över helgen.

Innan vi åkte över till Marstrands kajjen så tog vi en lunch ute i solen och drack bubbel. Deras halloumi sallad var heeeelt galen kan verkligen rekommendera den, det är den godaste vegetariska rätten jag någonsin ätit, med handen på hjärtat!

Ni hittar fler bilder tidigare blogginlägg här (klick!)!

Känslan att checka in på hotell och ha en hel helg framför sig, MAGI!

Jag och Vendela åkte över och träffade Teo o hans vänner på Lasse Maja och satt o tjötade lite där över en öl, sen åkte vi tillbaka till hotellet för att fixa oss inför kvällen.

Fått många frågor om outfiten o har länkat den här (klick!)

Sen möttes vi upp allihopa Teo, Max, Sara, Vendela och Lorentz, vi hade bokat middag på Shanti. En favorit på Marstrand!

Favoritparet, Sara och Max <3

Jag åt deras vårrullar, galet goda!! Och en Aperol på det så mår man 😉

Love you guuuys <3

Jag och Vendis matchade i våra klänningar samt med bakgrunden haha, hon som fotade fattade ingenting. Båda klänningarna är från Isabel Marant, jag lånade den rosa av Vendis <3.

Det var riiiktigt bra musik på Shanti och vi hade SÅ roligt!

Sista bilden från kvällen var denna hotshot hehe… Senare gick vi till Såsen o sen Wärds.

Vi vaknade upp på lördag och var uppe till frukost på hotellet. Det var SÅ god frulle, restaurangen hade ett eget litet bageri, så vi plockade på oss croissanter, frallor etc, mums.

Under lördagen spööööregnade och vi sprang över till Teo, vi alla satt inne under hela förmiddagen och tänkte, hur fasen ska vi överleva denna dag. Men sen klarnade det upp och vi badade jacuzzi!

Jag och Vendis matchade igeeeen i våra bikinis från Missoni.

Sen blev det kväll det var dags att fixa i ordning sig! Jag hade på mig en jacka jag köpte vintage för några år sedan, sen en gammal topp från IRO och jeans från Twist & Tango.

Mina babes <3 Sara och Vendela!

Sen mötte vi upp Emma och MartinWärds för middag! Vi hade en riktigt trevlig middag!!! Sen gick vi i vanlig ordning till Såsen igen hehe och sen vid 03 gick vi hemåt. Jag åt Fish n’ Chips innan och det var det godaste på hela helgen haha!! Ni som vet ni vet. Är ni på Marstrand så MÅSTE ni äta denna!

Sen blev det söndag morgon, lite deppigt att vakna upp till det, en helg är över och det var dags för att ge sig hemåt till Göteborg mot eftermiddagen.

Men innan dess unnade jag och Vendela oss ett besök på Havshotellets spa! Det var både inomhus och utomhus med så fin utsikt!!

🙂

Ja ni ser ju själva hur fint det var, hade velat spendera ännu mer tid här!

Sen blev det tyvärr dags att ta sitt pick och pack o lämna underbara Marstrand och lämna en underbar helg bakom sig. Herre gud va roligt jag haft det! TACK alla inblandade för denna helt underbara helg!!! För er läsare som inte varit på Marstrand under sommaren, ni MÅSTE hit!