Bildbomd från juli!

Inlägget innehåller reklamlänkar

Jag har varit riktigt dålig på att uppdatera bloggen nu i juli från landet, men det är då nästan vi alla tar semester, mailen står tom och man umgås med sina vänner och familj, så tog själv lite semester just härifrån. Bloggen är en väldigt tidskrävande plattform i jämförelse med typ Instagram…I alla fall, nu tänkte jag berätta om mina dagar på Västkusten!

Jag har pendlat mycket mellan Klädesholmen och Marstrand då Teo har landställe på Marstrand och vi Klädis. Med båt är det bara 15 minuter över så det är sjukt smidigt!

Klänningen ovan är från ett nystartat märke som heter Vaye, ni hittar den här (klick!)

Vi har ätit helt magiska middagar på terassen, här åt vi strömminglåda med potatis och lingonsylt, så sjuuukt gott!!

Jag har invigit min nya bikini, ni hittar överdel här (klick!) och underdel här (klick!)

Vi har ätit sååå mycket jordgubbar, riktigt gott med svenska!!

Har hängt en del på bryggan, i ny klänning (på rea) från Twist & Tango, så söt! Ni hittar den här (klick!)

Massa båt-åkande vilket man älskar, det har ju varit sååå varmt.

Jag har även varit i Båstad under tennis-veckan och hälsat på denna donna, Fanny <3 Det var jag och Moa som åkte dit!

Min klänning hittar ni här (klick!)

Vi var ett stort gäng och åt på restaurang Sand och sen gick vi ut tills stängning, hade riiiiiktigt roligt!!!

Sen lika fort var jag tillbaka på landet igen! Jag och Teo råkade matcha hehe. Klänningen är sprillans ny och hittar här (klick!)

Jag har varit ute på en del promenader också, så fint att promenera på landet.

Jag och brorsan <3 orkade inte redigera denna bild eftersom jag suttit med detta inlägg nu i typ 2 h haha, men men!

ÄLSKAR denna nya collagetröjan i batik, ni hittar den här (klick!)

Vi har ätit middagar med vänner, detta är på Marstrand, ni kanske känner igen fästningen 😉

Vi har solat och badat på öar…

Och ätit Fish n Chips från Arvidssons Kiosk när man varit lite trött och bakis från kvällen innan hehe, detta är så j*kla gott!!!

Titta så fint det var på Klädesholmen häromdagen, eller det har varit senaste dagarna, MAGI!!

Häromdagen åkte vi tillbaka till Göteborg eftersom Teo’s semester är slut och han är tillbaka i Stockholm. Innan han åkte åt vi en frukost på Bönor och Bagels, första gången jag är där, men såååå gott var det.

Igår kväll var vi ute på AEolusön, den ön som anordnar seglarläger på somrarna som jag brukade jobba på! Det var en avslutningsfest och vi var ca. 40 personer, både nya och gamla ledare, så roligt!!!

Jag och Ebba <3 Det blev stor middag och dans tills sent… Somnade rätt gott inatt.

Sen idag har jag packat ihop till Ibiza, vi åker ju dit ett gäng tjejer imorgon, ska bli så jäkla kul!!!!! Hörs därifrån helt enkelt!