Våra dagar på Ibiza

Inlägget innehåller reklamlänkar

Dag 1

Vi kom fram till Ibiza vid 16 tiden och åkte direkt huset för att försöka packa upp snabbt och sen fixa i ordning oss inför middagen. Vi körde på all-in med paljetter, klackar och framför allt stora leenden 😉 Lojjsans klänning hittar ni i andra färger här (klick!)

Jag hade på mig en klänning från Nadine Merabi som ni kanske sett förut, men jag ÄLSKAR den! Ni hittar den här (klick!), jag bär storlek small!

Jag var riktigt happy denna kväll, hade liksom tre dagar framför mig med dessa brudar på IBIZA!!!! Och vi lyckades timea in ett sådant fin kväll!!

Jag och min andra halva <3

Vi åt middag på en restaurang vid stranden Cala Comte. Vi åt till världens finaste solnedgång och senare drog vi viäg till Pacha och fortsatte kvällen där! Jag och Lojjsan stannade längst på klubben och hade riktigt roligt haha!!

Dag 2

Dagen därpå tog vi båten ut till Formentera, Formentera är ju känt för sitt turkosa hav och trots att de var monligt så var havet såhär fint!!

Eftersom Molly är och har varit mycket på Ibiza förut så hade hon koll på vad vi skulle boka till lunch här på ön. Senast jag var här med familjen åt vi på Juan y Andrea vilket är etnav Formenteras mest kända restaurang, men den andra skulle jag säga är Beso Beach och här körde vi lunch!! TACK OCH LOV för jääädrar va roligt vi hade!

Vi beställde massa förrätter att dela och till huvudrätt åt vi paella, favoriten i Spanien!!

Det var riktigt festlig stämning på restaurangen och vi stod på stolarna och dansade!!

Tyvärr var vi tvungna att dra när det började dra igång på riktigt men vi hade sjukt kul ändå!!

Jag hade på mig topp från Mango och shortsen hittar ni här (klick!)

Vi tog oss tillbaka till huset för att ha en myskväll i huset!

Hela gänget, titta på Moa och Lojjsan alltså hahaha sådana skojare 😛

Vi körde en riktigt mysmiddag, no pressure, inga spexiga outfits eller foton, väldigt skönt. Sen somnade vi tidigt.

Dag 3

Dagen därpå vaknade vi upp i vårt underbara hus, Casa San Miguel

Vi åt frukost och hade lite free time innan vi skulle åka ut med båt igen. Under vår ”free time” så sprang alla runt och fotade vilket såklart skapar en inre stress men det är ju samtidigt vårt jobb att skapa content. Det är en svår gräns det där, när man ser andra foto byggs en prestationsångest upp, en inre stress och lite smått ångestkänsla. Speciellt när man är 7 bloggare i ett och samma hus som ska leverera så bra som möjligt. Men det är en väldigt konstig känsla men kort och gott känner man mycket press. Tankarna blir svarta och man skuldlägger sig själv. Jag lider ju av en grov prestationsångest och alltid gjort, så för mig är det kanske lite extra känsligt, men just denna morgon måste jag erkänna var lite jobbig. Jag tappade all självförtroende och började fokusera på fel saker.

Men sen lämnade vi huset och åkte ut på havet. Havet ger mig verkligen lugn och det vet jag att jag mår bra av. Vi la oss i en vik och satte oss längst fram på däcket och pratade. Alla utan telefoner vilket var extremt skönt. Det var nog bästa stunden på dagen…

Mina solglasögon hittar ni här (klick!), t-shirt liknande här (klick!) och bikini från Chiquelle!

Sen åt vi en helt otrolig lunch, kocken hade fiskat hummer, räkor och fisk till oss dagen innan som han lagade till oss.

Tycker denna bild är så rolig, hahaha… Jag sneglar på tjejerna som en lite sneaky apa.

Senare mot kvällen var det dags för Ushuaia! Men först möttes vi upp hemma hos Molly och Ross! Jag hade på mig en klänning från Madlady som jag fick låna av Hanna, den verkar dock vara helt slut 🙁 klackarna är från Zara!

Under kvällen spelade Martin Garrix och vi dansade loss!!

OKEEEEJ,  alltså detta ställe!! Måste nog vara mitt top favvo-ställe just nu. Jag hade liksom velat hänga här varje kväll på resan om det var så!!

Dag 4

Resan började närma sig mot sitt slut… Vi skulle resa vid 13-tiden, men innan dess hann vi hänga vid poolen, bada och bara softa.

Min bikini är från Ganni, men verkar vara slutsåld, ni hittar dock en liknande från Ganni i leo här (klick!)

Det tog emot ska jag säga er att lämna vårt hus, Casa San Miguel, jag hade kunnat hänga vid detta hus fler dagar och bara softa runt här. Vi hade verkligen det så mysigt, speciellt sista dagen när vi hann hänga här en del!

Vi avslutade vår vistelse med paella, alltså under hela resans gång måste jag ändå säga att vi åt SJUKT god mat och kanske den bästa paellen serverades!!!

Dagarna gick tok på för fort men vi hade redan bestämt oss för att åka tilbaka nästa år, JA JA JA!! För jag ÄLSKAR Ibiza och vi hade behövt fler dagar!!!! Tack tjejer för en intensiv men härlig resa <3